EA برترین ناشر سال 2012
 
بازی های رایانه ای AA77

بر اساس اطلاعات سایت Metacritic، کمپانی EA توانسته به برترین ناشر سال 2012 تبدیل شود. این رده بندی طبق میانگین امتیازها و بازی های گوناگونی بوده که ناشران مختلف در سال 2012 راهی بازار کرده اند. EA توانسته در سایت Metacritic میانگین امتیاز 75.2 را بدست بیاورد و با این حساب به عنوان برترین ناشر سال 2012 انتخاب شود. در مکان دوم نیز کمپانی Microsoft قرار دارد که توانسته میانگین 73 را به خودش اختصاص دهد. در مکان سوم، کمپانی Sony با میانگین 72.3 قرار دارد. این کمپانی ها توانسته اند جزو ناشرانی قرار بگیرند که در سال 2012 بیشترین بازی ها را با میانگین امتیاز بالای 90 به دست آورده اند. لازم به ذکر است که Mass Effect 3 تنها عامل رسیدن EA به مکان اول بوده و این بازی تأثیر زیادی در موفقیت این کمپانی داشته است. بازی Mark of the Ninja که از سوی Microsoft روی شبکه های Xbox Live و Steam عرضه شد نیز توانست به موفقیت این کمپانی در سال 2012 کمک کند. همچنین Sony با بازی Journey خوش درخشید. کمپانی Nintendo با میانگین امتیاز 71.2، Capcom با امتیاز 70.4، Ubisoft با میانگین امتیاز 68.2 نیز در مکان های بعدی قرار دارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:, ::
Amin AA77

درباره وبلاگ


سلام من Amin AA77 امیدوارم از وبلاگ من خوشتان بیاد بیشتر نقد وبررسی بازیهای این از سایت WWW.PARDISGAME.NET نویسندگان=lord rayden-حمیدرضا نیکوفر-مجیدنور دوست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های رایانه ای و آدرس aa77.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.